ponedjeljak, 22. siječnja 2018.

KAD SAM PRELAZIO ULICU UDARIO ME AUTOMOBIL



Vracao sam se iz prodavnice i dok sam prelazio ulicu na pjesackom prelazu udario me je automobil,od siline udarca slomio mi je tri rebra i puka mi je vilica. Covjek je odmah istrcao iz auta i nije zvao hitnu nego je sjeo pored mene i zagrlio me,cijelo vrijeme drzao me na rukama dok nije dosla hitna i kada su dosi nije se odvajao od mene.

U bolnici je cijelo vrijeme presjedio s mojim roditeljima cekajuci sta ce doktori reci. Moj otac je htio da ga tuzi ali ja nisam dao jer je on zaista jedan dobar covjek koji je tog dana zurio jer ima bolesnu kcerku i rekli su mu da hitno dodje kuci.

Znam da mu nije bila namjera i danas dan smo u odlicnim odnosima i cestos njegovim sinom izadjem na pice,odem kod njih na rucak i fino se druzimo. Nisam upoznao bolje i blaze ljude od njih i jakoim je zao sto me udario ali na neki nacin meni nije jer ih ne bih upoznao.

0 komentari:

Objavi komentar